marți, decembrie 17, 2013

Rugaciunea


Goliciunea din fiecare minut se-ascunde în sufletul meu
Și-mi pare ca îmbătrânesc singur în gândul lui Dumnezeu
Când nu ești lângă mine să mă ascund sub genele tale
Să-ți sărut sfios prezența cărnoasă așa cum sărut icoanele.

Mă rog la tine să mă înveți cum să nu-mi fie frică de moarte.
Îți port cu smerenie iubirea la gât ca pe-o cruce sfântă care poate
Să prindă la sfârșit în ața ei subțire sufletul meu păcătos
Și să-l târască pe lumea cealaltă, lângă sufletul tău luminos.

Asta mi-e rugăciunea în fiecare minut gol care trece, care vine,
În chinul de a mă fi născut  nu am altă salvare în afară de tine.
Iubire, am îngenunchiat uimit între buzele tale atât de tăcute,
E o minune dragostea ta și minunile nu cunosc frica de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu