luni, august 01, 2011

de tine

îmi aduc aminte cum îmi plimbam degetele prin părul tău nergu,
așa cum soarele își plimbă razele prin lume
fără să caute un loc anume
căci peste tot
se simte -
acasă.

îmi aduc aminte cum mă lipeam de trupul tău târziu în noapte
așa cum șoaptele se lipesc de inimă, aproape
lăsând o parte goală
să-ncapă  apoi -
durerea.

îmi aduc aminte cum mă trezeam mult prea dimineață
așa cum se trezesc călugării în mănăstiri
și mă rugam privindu-ți fața
din iubire să fac -
o minune.

Un comentariu:

  1. frumos, imi place mult...imi aminteste un pic de niste poezii ale lui Lucian Blaga (care e preferatul meu :x)...esti talentata :)
    app, eu sunt Andreea, ne-am cunoscut la schimb de carti (cred ca ai imprumutat ceva de la mine, nu sunt sigura:D)...mi-ai lasat adresa blog'ului tau si, spre rusinea mea, abia acum am reusit sa intru sa citesc cate ceva :) dar imi place....te trec la blogroll :D
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere